نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

خوابشون

1394/1/12 20:58
نویسنده : آرزو
363 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست داشتم که هر دوشون اتاق مستقل داشته باشن

نمیدونم شاید یه روزی تونستیم این کار رو واسشون انجام بدیم ولی فعلا به همین هم راضیم که یه اتاق جدا دارن که با هم توش بخوابن الان دیگه تقریبا با هم میخوابن ولی واسه من سخته که جاشون رو میندازم بینشون دراز میکشم ساکتشون میکنم لالایی میخونم تا بخوابن معمولا من زودتر خوابم میبره از اونا پون تا اونا بخوابن یه ساعتی زمان میبره مخصوصا نیکی که نمیخوابه

بعدش من بیدار شم و برم سرجام بخوابم

میشه ساعت حدود 12 تا صبح هم یه بار نیکی میره دستشویی یه بار نیکان آب میخواد یه بار آبِ میخواد یه بار خوابشو میپره و.... شد ساعت 8 هر دو بیدار میشن

تازه اگه نیکی نخواد بره مهدخندونک

عزیزای دلم با همه اینا با اینکه همش بیخوابم و سردرد دارم ولی عاشقتونم و همین که تو اتاق خودتون میخوابید کلی کیف میکنم

دوستتون دارم و تو بغلم فشارتون میدم میبوسمتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مونا
14 فروردین 94 16:22
سلام دوست عزیززززز. ممنون از حضورت در وبلاگ . تااونجاکه تونستم آرشیوت رو خوندم . چون بچه هامون همس ان دیدم خیلی دغدغه هامون بهم نزدیکه . علی هم دوماهی هست فعلا مهد نمیره . باران رو بااینکه 2ماه از نیکان بزرگتره هنوزازشیرنگرفتم و بابچه داری مثل شما مشکل بیخوابی و کم خوابی دارم. منم فکر میکنم اینابزرگ شن بهتره اناهمه میگن بزرگ شن مشکلاتشون هم باخودشون بزرگ میشه. خلاصه حسااااابی سرگرمیم!! ------- ای خواهر دقیقا همینه گرفتار شدیم اما گرفتاریه شیرینیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد