نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

وقتی نیکی ساکته

1394/2/17 15:52
نویسنده : آرزو
509 بازدید
اشتراک گذاری

تو خونه امون نمیدن

وقتی هم که نیکی ساکته یعنی داره پتوش رو میماله صورتش و انگشت شصتش رو میمکه

که من خیلی اذیت میشم ترجیح میدم شیطونی کنه اما ساکت نشینه تلوزیون ببینه و پتوش رو بغل کنه

اونوقت تازه کار نیکان شرو میشه میره باهاش کلنحار میره میره رو پاهای نیکی انگولک میکنه که اون بیاد باهاش بازی کنه نیکی هم دادش میره هوا

 بعد مجبور میشم هی جداشون کنم که واقعا سخته عین دوقطب غیر همنام آهنربا به هم میچسبن

اونروز به خاطر اینکه هی مجبور نشم جداشون کنم و دعوا کنم آوردمشوندم در. و. گفتم بیاید اینجا رو بشوریم کلی کیف کردن و آب بازی کردن و الکی جارو زدن دیدم هوا ابریه و اینام کلی خیس شدن آوردمشون خونه بردم حمام و شستمشون بعدشم باد و طوفان شد و همه زحمت ما به هدر رفت جلوی در پر گرد و خاک شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد