نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

تولد 4 سالگی امیرعلی

1394/2/17 16:23
نویسنده : آرزو
524 بازدید
اشتراک گذاری

تولد امیرعلی ما رو دعوت کردن من موندم دوتاشون رو چجوری ببرم نیکان ساکته و علاقه به جشن داره خیلی دوس دارم ببرمش نیکی هم رابطه اش با بچه ها خوبه و خب امیرعلی هم همسنشه دوست دارم باشه تو جشن و کنار همسناش اما یه کم غرغر میکنه و ...

در هر صورت دوتاییشون تک تک خوبن اما با هم که بیفتن من حریفشون نمیشم

مامانم مثل همیشه به فریادم رسید و گفت نیکان رو بیار نگه دارم با دوتاشون نمیتونی بری

حاضرشون کردم نیکی به نیکان میگه تو رو میبریم خونه عزیز من و مامان یه جایی میریم نمیتونم بگم ولی تو میری بهت خیلی خوش بگذره

خلاصه رسوندیمش و ما هم رفتیم تولد و برعکس تصورم نیکی خیلی خوب بود اصلا اذیتم نکرد نق نزد و کلی بازی کرد اومدنی کفشاشو با سوفیا عوض کرد و بعد پشیمون شد میگفت کفشاشو بده من ببرم خونمون فردا ببریم بهش یدیم سوفیا رو مامانش بغل کنه

با کلی حرف و قربون صدقه پایین بلوک کفشای سوفی رو پسش دادیم و برگشتیم

ولی از ته دلم خوشحال بودم یه نهمونی تو این چند ساله بی دغدغه رفتم

کلی ذوقیدم که نیکی (یه کم ) بزرگ شده

هر جند برگشتیم خونه تو راهرو شرو کرد به بازی با هانیه و همش نوهای اونو میکشید و جیغش رو در میاورد

ولی خوشحالم

بووووس برای نیکی گلم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد