نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

عشق زندگی

جریان واکسن زدن نیکی

1395/2/19 9:27
نویسنده : آرزو
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

بهار یه سال از نیکی بزرگتره و امسال مهرماه میره مدرسه

و اصلی ترین همبازی نیکی هم هست

چون مادرش روانشناس و مشاور هستش خیلی به بچه اهمیت میده هر چند من بعضی رفتاراش رو دوست ندارم اما به هر حال خانواده ای هستن که میشه بهشون اعتماد کرد

تازگیا یه دختر دیگه هم به جمعشون اضافه شده به اسم به آرام

یه مدت که نیکی گیر داده بود چرا بهار خواهر داره من ندارم من داداش نمیخوام دوتا خواهر واسه من بیارید

خدا رو شکر فعلا از سرش افتاده اونقد که گفتیم نی نیشون همش خوابه اما داداش تو بزرگه باهات بازی میکنه

بهار واسه رفتن به مدرسه واکسن زده بود اومد به نیکی نشون داد

نیکی هم رفت تو اتاق یه دستمال گذاشت رو بازوش و گفت منم واکسن زدم درد میکنه

خلاصه به همه گفت و هر کی به من میرسید میپرسید مگه نیکی امسال مدرسه میره که واکسن زده

به همه بچه ها پز میده که من میخوام برم مدرسه و دوستاشم از اونجایی که بچه های الان خیلی کنجکاو هستن میان دم درمون و میگن: خاله نیکی بزرگتره یا من خاله میره مدرسه؟ خاله کدوم مدرسه میره؟

خلاصه با هرچیزی یه بساطی داریم بیا و ببین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

موتور برق
27 اردیبهشت 95 1:03
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
پمپ آب خانگي
23 خرداد 95 19:09
خوب بود مطلباتون واقعا عاليه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد