نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

عشق زندگی

دیدن دوباره خانم جان

1391/2/7 8:33
نویسنده : آرزو
363 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 4 شنبه خانم جان اومد خونه عزیزجون. هنوز از در نیومده تو میگفت ذوق دارم نیکی رو ببینم که راه میره نیکی میشه اولی نتیجه خانم جان . نیکی هم با باباییش رفته بود گردش وقتی اومد از دیدن خانم جان و عسل یکسره تو اتاق میدوید و خانم جان کلی خوشحال شد تو دلم میگم خدایا این خوشیای کوچیک رو از ما نگیر شکرت که هنوز اونقدر بین ما صمیمیت و محبت هست که از دیدن خوشیای هم لذت میبریم و میتونیم باعث خوشحالی بقیه بشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مسافران آسمانی
7 اردیبهشت 91 9:43
الهی آمین...انشاالله که همیشه صفا و صمیمیت بین همه خانواده ها حاکم باشه مثل خانواده شما...منم بودم با این دختر شیطون بلایی که شما داری...دلم غش میرفت که ببینمش...
مادربزرگ منم همین حس رو به نوه های ما داره ، منظورم مادر خان باباس...بقیه رو دیگه ندارم...
آرزو جون فقط یه ابهام...
خانم جون شما بودن یا آقای همسری...؟


مرسی عزیزم
مادر مادرم هستن
ایشاله همیشه این بزرگترا سرحال و سالم باشن تا ما کوچیکا هم بتونیم زیر سایه شون خوشحال باشیم خدا همه رفته ها رو هم رحمت کنه مادر خان بابا رو هم سلامت نگه داره
منم همین یکی رو دارم
مبین فرفری
10 اردیبهشت 91 11:54
الاهی امین . بگو برای نیکی جون کفش آهنی بسازند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد