نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

عشق زندگی

دوستت دارم

1391/2/10 7:59
نویسنده : آرزو
317 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی شیطون تر شده

دیگه خونه عزیز راحت نمیخوابه

توجه همه رو میخواد به خودش جلب کنه

گاهی لجبازی میکنه

رابطه بهتری با باباش پیدا کرده وقتی که خونه است بیشتر دوست داره ما با هم بشینیم وقتی بابا تو یه اتاقه و من تو یه اتاق همش غر غر میکنه که بیاید پیش هم و با من بازی کنید

گاهی خوب میخوره و گاهی نه

٥شنبه حضر شدیم بریم بیرون آب بی (آبمیوه) خواست بهش دادم از سرش ریخت اومد پایین تمام لباسا و سر و گردنش نوچ شد مجبور شدم دم رفتن لباسامون رو درآوردیم و  بردمش حموم

کلا به غذا به شکل بازی نگاه میکنه همش دوست داره پخش و پلا کنه

ولی با همه این تفاسیر وقتی دستاشو باز میکنه و حلقه میکنه دور گردنم تمام خستگیم در میره انگار همه دنیا رو بهم میدن

چه حس خوبیه مادر بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مسافران آسمانی
10 اردیبهشت 91 10:33
همه این شیطونیاشون قشنگه و دوست داشتنی...هرچند گاهی مامان و باباها به خاطر بی حوصلگی ممکنه تندی کنن اما اونا که گناهی ندارن... خوش به حال نیکی جون با این مامان پر حوصله ای که داره...واسه همینه که بیشتر شیطنت میکنه...آخخخخخخخخخ آرزو جون یه ماچ آبدار به جای من ازش بگیر که عاشق چشماشم... و امیدوارم خدا هیچوقت این حس زیبا رو ازت نگیره و نیکی جون همیشه شاد و تندرست باشه...
سپيده مامان پارمين
10 اردیبهشت 91 13:35
اي جونم نيکي. خدايي خيلي حس خوبيه اين مادر بودن اينو باهات پايممممممممممممممم تا دور دست
maman arad
17 اردیبهشت 91 17:11
منم تا دوردستتر!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد