نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

قصه من و بچه ها

1392/9/18 14:51
نویسنده : آرزو
602 بازدید
اشتراک گذاری

دارم  به نیکان شیر میدم ، نیکی یادش میفته آب میخواد ، جیش داره، موهاش شونه میخواد ، دستش به اتابش (کتابش) نمیرسه ، دستش کثیف شده میخواد بشوره ، ...

وقتی شیر خوردن نیکان تموم میشه همه کارای نیکی هم تموم میشه

______________

امروز لباسای نیکان رو عوض کردم دارم پوشکش میکنم نیکی میگه اونو نه منو پوشک کن

براش قصه میگم که پوشک واسه نی نیاست راضی نمیشه

ناچار میشم نیکی رو هم پوشک میکنم . خوشحال واسه خودش میپلکه

باباش داره میره بیرون نیکی میگه منم ببر میگه برو لباس بپوش بعد جلوی حموم واستاده صدا میکنه آخه پوشک دارم نمیتونم جیش کنملبخند

___________

نیکی چادر سر کرده داره نماز میخونه

زودی دوربین رو میارم تا فیلم بگیرم نمازش رو ول میکنه میاد میگه منم ببینمتعجبلبخند

__________

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد