نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

من و بچه ها

1393/1/29 10:08
نویسنده : آرزو
512 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای دلم خیلی میخوامتون

گاهی دلم واسه نوشتن تنگ میشه و به خاطر فرصت کم منو ببخشید

گاهی هم نمیدونم چی بنویسم میترسم نوشته هام در آینده جنجالی بشن

مثلا بگم که نیکی داداشش رو چنگ انداخته بعد در آینده بگید چرا و بین خواهر برادر نامیزون بشه

هر چند دعوای خواهر و برادر مثل هوای بهار میمونه لحظه ای و گذرا

یه لحظه دعوا میشه بعد میبینم نیکی داداشی رو بغل کرده و میگه جان جان هر چند داره از فرط بغل کردن خفه اش میکنهچشمک

نیکان خدارو شکر خوش اخلاقه بیشتر میخنده مگه وقت خوابش باشه که معمولا مشخصه

ولی جدیدا که بزرگتر شده بیشتر همه رو میشناسه و بهم میگه از کنارم جنب نخور مگه اینکه دورش شلوغ باشه تو این عید هم کلی بغلی شده

اما از نظر خوردن اذیتم نمیکنه چیزی که در مورد نیکی همیشه در عذاب بودم و الانم هست

نیکی میره مهد بدون صبحونه برگشتنی کیفش خالیه نمیدونم واقعا همه تغذیه و ناهارش رو خورده یا نه ساعت 4 که برمیگرده تو راهرو خونه نمیاد میره با بچه ها بازی میکنه تا بشه ساعت 8ونیم ،9

اونموقع هم با گریه خونه میاد گاهی هنوز انرژی بازی داره و خونه هم بازی میکنه و گاهی از خستگی میفته میخوابه . بیشتر مواقع شام هم نمیخوره سعی میکنم متنوع بذارم جلوش ولی خیلی اذیت میکنهنمیدونم با چه انرژاینهمه بدو بدو میکنه و گشنه اش نمیشه با اینکه 3 سال و 3 ماهشه تقریبا با نیکان هم وزنه نیکان 11 کیلوست و نیکی 13

باهاش بشینی خاله بازی کنی ول کن نیست حضره یه شبانه روز بازی کنه و خیلی هم خوب بازی میکنه ولی نه با اسباب بازیاش فقط با وسایل خونه

دیشب سوپ داشتیم زندگیمون رو با سوپ یکی کرد همش میگه بده من بریزم واسه من شد باز برام بریز بده من به نیکان غذا بدم از اینور سفره بشقابش رو برمیداره میره اونور میشینه نه حالا میخوام کنار نیکان بشینم نه میخوام کنار مامان بشینم خلاصه میریزه و میپاشه

گاهی واقعا کلافه میکنه و هیچی نمیتونم بگم فقط نگاهش میکنم و حرص میخورم

همش میگم خوب میشه خوب میشه همین

با همه این اوصاف عاشقشم و دوسش دارم وقتی موهای سفیدم رو تو آینه میبینم میگم اینا رد پای شیطونی نیکیهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد