نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

18 ماهگی نیکان و 4شنبه سوری

1393/12/27 20:26
نویسنده : آرزو
473 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من بگردم دور این پسری که اینقدر آقاست

روز 26 اسفند ماه 18 ماهگی نیکان تموم شد بردمش واکسن بزنه باباش اومد خونه ما رو برد اول مهدکودک نیکی عیدی خانم مدیرشون رو دادم و باهاش تسویه کردم بعدش رفتیم بهداشت نیکی پیش باباش موند و من بردمش یه کم گریه کرد اما خدا رو شکر خیلی خوب بود قد و وزنش هم خوب بود

روز 3 شنبه بود و شبش 4شنبه سوری

شب باباش باید جایی میرفت از 7 رفت و ما تنها شدیم یه کم رفتیم پیش خاله ندا بعدش رفتیم پایین بلوک که آتیش روشن کرده بودن خیلی وقت بود خودم نرفته بودم مراسم 4 شنبه سوری

خیلی خوش گذشت هم بچه ها بازی کردن هم با خاله ندا رفتیم یه کم با ماشین دور زدیم و برگشتیم دوباره دیدیم هنوز آتیش برپاست و پسرا دارن میرقصن ما هم یه کم نشستیم نیکان اصلا اذیت نکرد یه کم داغ بود که تب بری که داده بودم باعث شد تو ماشین بخوابه نیکی هم خیلی بازی کرد اومدیم بالا حدود ساعت 10 و نیم بود یه کم غذا خورد و خوابید

تنها چیزی که اذیتمون کرد این بود که جلوی پای نیکی و دوستاش ترقه زدند زیر چشم چپش نزدیک بینی زخم شد یعنی فقط خدا رو شکر میکنم به چشمش چیزی نشد اولش گفت میسوزه گفتم بریم خونه قبول نکرد گفت دوستام هستن بازی کنم تازه اومدیم خونه دیدم وااای چی شده خیلی ترسیدم

خدا رو شکر بعد 2 روز پماد زدن و حموم رفتن خوب شد

در کل شب خوبی واسه بچه ها بود

خدا رو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد