نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

عشق زندگی

پارک عجب جای خوبیه

1391/2/10 22:21
نویسنده : آرزو
432 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیشتر از همیشه تنها بودیم جالب اینجا بود که نیکی خیلی نی نی خوبی شده بود بازی میکرد شیطنت هم داشت ولی نق و گریه و بهونه خیلی خیلی کم که در مقابل روزای دیگه میشه گفت هیچی

عصر ساعت 6 میخواستم حاضرش کنم بریم پارک ولی انگار دوست داشت تو خونه بازی کنه در صورتی که همیشه واسه بیرون هول میزنه

البته صبح که راهرو رو شستم یه کم آب بازی کرده بود

چون خودم دلم تنگ شده بود حاضرش کردم و رفتیم چون کسی خونه منتظرمون نبود سلانه سلانه رفتیم با کمال آرامش خیلی خوب بود من همش دنبالش بودم ولی از اینکه میدوید من خیلی خوشحال بودم یه توپ و بستنی هم خریدم ولی هرچی دست بقیه میدید میخواست 2 تا دوست پسر پیدا کرد امیررضا و طاها جالب بود هیچ دختری باهاش دوست نشد یعنی اونا بزرگتر بودن و دوست داشتن یه جور دیگه بازی کنن وقتی اومدیم خونه 8 و بیست دقیقه بود

فوری دستامون رو شستم و براش سوپ گرم کردم با آب بازی و ریخت و پاش چندقاشق خورد ولی بلند شد و میگفت آم. یه املت پختم همشو در کمال ناباوری من خورد . بعد یه کم بازی ( یه سری کارت بن بن بن داره اونا رو میریخت زمین به زور میخواست بذاره تو جعبه اش نصفی اش تا شد و مچاله شد ) بعد ساعت 10 بردم بخوابه اول نمیرفت تو تختش که بازی کنه اما وقتی گذاشتمش سیم ثانیه خوابش برد کلی کلی منو ذوق زده کرد

به این میگن معجزه پارکلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مبین فرفری
11 اردیبهشت 91 15:23
چشمم روشن حالا دوست پسر پیدا میکنی مامان جون ایورا هم تشریف بیارید خوشحال میشم
مبین فرفری
11 اردیبهشت 91 23:59
چه عجب خواهر بیداری تعجب کردم ساعت23/39دیدم پیام دادی رکورد زدی


آره دیگه امروز معجزه شده
مسافران آسمانی
12 اردیبهشت 91 18:36
عززیمی جیگملی...حالا خاله جون دوست پسرت خوشکل هست یا نه...؟ راستش منم از پارک رفتن خوشم میاد چه برسه به این شیطون بلای دوست داشتنی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد